Thursday 17 March 2011

~ aku dan dia ~

Setakat pukul 1.46pm ni.. aku baru bg 2 sms.. n dia baru bls 1 sms.. pagi mmg la aku kejut dia bangun pagi gi keje.. pg td aku tak msk pun... smlm ade la gak aku bawa jemput2, bekal aku gi keje.. hr ni mkn roti, biskut & air milo jela.. ptg ni balik awal... leh masak... mlm ni leh tengok tv puas2.. hehehe

Dia?... dia ngan keje dia.. x pasti lg bile kitorang akan jumpe.. maybe esok.. mcm nak ajak dia gi tengok belon panas kat putrajaya.. tp.. cam mls nak ckp...since aku rs mcm dia tak care sgt kat aku.. aku mls skit nak ckp, sms or call.. aku rasa biarla dia yang buat utk aku.. sms.. call.. tanya khabar.. or ape2 je.. biasela.. org bertunang.. kalau org dah kawin pun ade gaduhnya.. aku ni.. mesti ade je yang tak ok.. masing2 jauh.. jauh ker? tak le jauh sgt.. tp rasa mcm jauh kan.. hehehe...
Aku nak dia paham aku.. n dia aku paham dia... nak suh dia teman aku.. susah.. cume life aku boring kat sini... aku cut semua kwn2 lelaki aku.. aku mls nak kua ngan diorang.. kwn2 pempuan masing2 dah kawin.. kat opis ni.. x de ramai kwn pempuan or lelaki.. average..
Kdg2 aku tak tahu ape yang aku nak harap dr dia.. maybe biar jela.. biar masa yang menentukan.. masa akan berlalu tanpa kite sedar.. tup tup.. majlis dah dekat... haaaaa. ckp pasal majlis.. kdg tension aku ngan mak.. mak nak camtu.. dia nak camni.. aku nak camtu.. so.. bab majlis ni.. aku ltk jauh2.. tak yah pk.. sbb akan hilang mood aku... dah le keje aku guna otak.... pk .. n pk... tp hari ni otak aku slow.. mls nak pk hal keje.. sbb letey sgt kot .. smlm.. hr ni mcm nak rest..
Aku harap dia akan paham n tahu ape yang aku nak.. kalau dia wat tak tahu.. aku nak wat ape ek.. aku nak nangis jela... eheheh....

No comments:

Post a Comment