Monday 4 April 2011

utara selatan~

last 2 week pegi png... berjalan2 ngan b, ad, ow & nua.. seronok sbb dah lama tak gi png., ade la 2 thn tak gi... sabtu aku sampai.. png mmg hujan tak henti sepanjang hari... tp.. sbb tak de byk ms ngan cuti.. jln gak la.. dlm hujan.. hahahahh..
gi tmn botanic kot... ow takut ngan monyet2 yang berkeliaran.. mesti ade bad history nih.. heheh.. patutla... bag dia pnh kene tarik ngan monyet.. heheh.. pastu gi mkn laksa png, rojak & air kelapa.. layan gak.. sdp la.. sbb hujan2.. mkn mknan berkuah. mmg la syok... mlm lak gi feringgi walk.. tak bli ape pun.. harga dia cam mhl jer... b je bli cd lagu 4 hengget jer.. rasa lebih baik bli kat danau lg bagus.. so.. mlm tu ngan ngantok.. teman b men futsal... heheh. adela skill sket.. cume pakaian tak sesuai... yela.. mana prepare nak men futsal bagai... tp walau pun dia kurus & x pakai baju cam org len.. 2 gol gak.. mule la b angkat kening tanda bangga lps jaringkan gol.. heehheheh.. aku bangga tak... hehe.. impress!!.. huhu.. balik kl hr ahad... letey.. ~

last week.. balik kg lak.. reunion skolah.. hr sabtu... jumpe kwn2.. yang dah lama tak jumpe.. masing2 ngan gaya & badan masing2.. ngan family masing... time tu b ngan kwn2 dia.. aku ngan kwn2 aku.. seronok juga..tp kalau buat siang lg best.. leh tengok muke masing2.. n boleh lepak lama skit.. ni cam tergesa2 jer.. aku lak.. mana leh balik lmbt.. hajat hati mmg nak lepak ngan diorang after reunion.. tp.. ianya tak kan terjadi.. coz.. b x berani nak anta aku lewat2 sgt..maklumla.. jln masuk ke umah aku tu scary.. huhuhu... ~

n today.. aku flat n lemau. cam biskut lemau... letey smlm n 2 minggu ni tak hilang lg... hope esok leh segar fresh.. byk idea... x mls.. n bersemangat utk wat keje... hehehhe...


daaaa... ~

No comments:

Post a Comment